ZÁRUKA A REKLAMÁCIE

Ako podať sťažnosť?

Otvorte https://ochnik.sk/zaruka-a-reklamacie

Vyplňte požadované polia a odošlite žiadosť.

Vyplňte papierový formulár žiadosti.

Formulár si môžete stiahnuť TAM.

Reklamované výrobky zabaľte spolu s vyplneným reklamačným formulárom. Ak použijete naše balenie, nezabudnite odstrániť starý adresný štítok.

Môžete si vybrať jeden z nasledujúcich spôsobov vrátenia tovaru:

 
  • Sklad môžete poslať späť aj iným spôsobom, ktorý si zvolíte, na nižšie uvedenú adresu: Sienkiewicza 8, 08-400 Garwolin. S poznámkou: S označením: REKLAMA

Rozhodnutie o vašej sťažnosti dostanete do 14 dní od jej prijatia. Vrátenie peňazí za uznanú reklamáciu sa uskutoční rovnakým spôsobom, akým bola objednávka zaplatená, a v prípade objednávok s dobierkou sa vrátenie peňazí uskutoční na bankový účet uvedený v reklamačnom formulári.

Vrátenie tovaru, výmena a reklamácie.

Predávajúci zodpovedá zákazníkovi za nesúlad tovaru so zmluvou podľa zásad uvedených v článkoch 43a - 43g zákona o právach spotrebiteľov z 30. mája 2014. Ak však išlo o kúpu tovaru, ktorá mala pre zákazníka profesionálny charakter vyplývajúci najmä z predmetu jeho podnikateľskej činnosti, potom predávajúci zodpovedá zákazníkovi za vady kúpeného tovaru (záruka) na základe zásad uvedených v § 556 - 576 Občianskeho zákonníka. 

Z vyššie uvedených dôvodov má zákazník právo zakúpený tovar reklamovať. 


INFORMÁCIE
(napr. údaje o predajcovi, zodpovednosti, postupe pri reklamáciách)

  1. Predávajúci - OCHNIK SK s.r.o. Adresa: Tvrdého 783/4, 01001 Žilina, Slovensko, IČO: 56285981, DIČ: 2122263352, IČ DPH (číslo VAT): SK2122263352
  2. Oddelenie pohľadávok - e-mail: [email protected]; adresa:  Obchod OCHNIK, OC LAUGARICIO, 7271 Belá, 911 01 Trenčín, Slovensko
  3. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za nesúlad tovaru so zmluvou. 
  4. Predávajúci zodpovedá za akúkoľvek nezhodu tovaru so zmluvou existujúcu v čase dodania a zistenú do dvoch rokov od tohto času.
  5. Sťažnosti sa vybavujú na základe článkov 43a - 43g zákona o právach spotrebiteľov z 30. mája 2014. Ak však nákup mal pre kupujúceho profesionálny charakter, vyplývajúci najmä z predmetu jeho podnikateľskej činnosti, potom sa sťažnosť bude posudzovať na základe článkov 556 - 576 zákona z 23. apríla 1964. Občiansky zákonník.
  6. Kupujúci je povinný preukázať okolnosti kúpy inzerovaného tovaru od predávajúceho, napr. priložením dokladu o kúpe tovaru (napr. účtenky, faktúry) a pod.
  7. Predmet vrátený na reklamáciu by mal byť vyčistený vysušený.
  8. Predajca odpovie na sťažnosť spotrebiteľa do 14 dní od prijatia sťažnosti.
  9. Ak predaný tovar nie je v súlade so zmluvou, kupujúci môže požadovať jeho opravu alebo výmenu. Predávajúci môže vykonať výmenu, keď kupujúci požaduje opravu, alebo vykonať opravu, keď kupujúci požaduje výmenu, ak uvedenie tovaru do súladu so zmluvou spôsobom, ktorý si zvolil kupujúci, nie je možné alebo by si vyžadovalo nadmerné náklady predávajúceho. Ak oprava a výmena nie sú možné alebo by si vyžadovali nadmerné náklady pre predávajúceho, predávajúci môže odmietnuť uviesť tovar do súladu so zmluvou
  10. Ak predávaný tovar nie je v súlade so zmluvou, kupujúci môže urobiť vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpiť od zmluvy, ak:
  • Predávajúci odmietol uviesť tovar do súladu so zmluvou jeho opravou alebo výmenou;
  • Predávajúci neopravil alebo nevymenil tovar v primeranej lehote po tom, ako ho kupujúci informoval o nesúlade so zmluvou, a bez zbytočných ťažkostí pre kupujúceho;
  • z vyhlásenia predávajúceho alebo okolností vyplýva, že tovar neopraví alebo nevymení v primeranej lehote alebo bez zbytočných ťažkostí pre kupujúceho;
  • nesúlad tovaru so zmluvou pretrváva aj napriek tomu, že sa predávajúci pokúsil uviesť tovar do súladu so zmluvou;
  • Nedostatok tovaru v súlade so zmluvou je natoľko závažný, že odôvodňuje buď zníženie ceny, alebo odstúpenie od zmluvy bez toho, aby sa predtým vyžadovala oprava alebo výmena.
Newsletter

Sledujte aktuálne novinky a akcie!

Zadaním a schválením svojich údajov vyjadrujete súhlas so zasielaním informačného newslettera v súlade s obchodných podmienkach.

© Internetový obchod OCHNIK 2024. All Right Reserved.
Platforma elektronického obchodu podľa