Ako podať sťažnosť?
Otvorte https://ochnik.sk/zaruka-a-reklamacie
Vyplňte požadované polia a odošlite žiadosť.
Vyplňte papierový formulár žiadosti.
Formulár si môžete stiahnuť TAM.
Reklamované výrobky zabaľte spolu s vyplneným reklamačným formulárom. Ak použijete naše balenie, nezabudnite odstrániť starý adresný štítok.
Môžete si vybrať jeden z nasledujúcich spôsobov vrátenia tovaru:
Rozhodnutie o vašej sťažnosti dostanete do 14 dní od jej prijatia. Vrátenie peňazí za uznanú reklamáciu sa uskutoční rovnakým spôsobom, akým bola objednávka zaplatená, a v prípade objednávok s dobierkou sa vrátenie peňazí uskutoční na bankový účet uvedený v reklamačnom formulári.
Vrátenie tovaru, výmena a reklamácie.
Predávajúci zodpovedá zákazníkovi za nesúlad tovaru so zmluvou podľa zásad uvedených v článkoch 43a - 43g zákona o právach spotrebiteľov z 30. mája 2014. Ak však išlo o kúpu tovaru, ktorá mala pre zákazníka profesionálny charakter vyplývajúci najmä z predmetu jeho podnikateľskej činnosti, potom predávajúci zodpovedá zákazníkovi za vady kúpeného tovaru (záruka) na základe zásad uvedených v § 556 - 576 Občianskeho zákonníka.
Z vyššie uvedených dôvodov má zákazník právo zakúpený tovar reklamovať.
INFORMÁCIE
(napr. údaje o predajcovi, zodpovednosti, postupe pri reklamáciách)
Sledujte aktuálne novinky a akcie!
po-pi: 09:00 – 17:00