FAQ

I. VŠEOBECNÉ

1. Mám problém s fungovaním stránky.

2. Je cena produktov v internetovom obchode a v kamenných predajniach rovnaká?

3. Ako si vybrať správnu veľkosť?

 

II. OBJEDNÁVKY

1. Nemôžem pridať produkty do košíka.

2. Môžem upraviť objednávku?

3. Môžem zrušiť objednávku?

4. Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

5. Čo robiť, ak je doručená zásielka poškodená?

6. Čo robiť, ak doručený produkt má chyby alebo nezodpovedá objednávke?

7. Čo sa stane so zásielkami, ktoré nebudú prevzaté?

8. Doručená objednávka nie je kompletná – chýba produkt. Čo mám robiť?

 

III. VRÁTENIE TOVARU

1. Je možné vrátiť tovar v predajni?

2. Koľko času mám na vrátenie tovaru zakúpeného v internetovom obchode?

3. Koľko času mám na vrátenie tovaru zakúpeného v kamennej predajni?

4. Kedy dostanem späť svoje peniaze?

5. Je možné vymeniť produkt zakúpený v internetovom obchode?

 

IV. KLUB ZÁKAZNÍKOV OCHNIK

1. Ako sa môžem pripojiť do Klubu zákazníkov OCHNIK?

2. Môžem sa pripojiť do Klubu cez stránku www.ochnik.sk?

3. Majú členovia Klubu zákazníkov OCHNIK nárok na zľavu?

4. Ako môžem zrušiť prijímanie marketingových SMS a e-mailov?

 

V. REKLAMÁCIE

1. Ako podať reklamáciu?

2. Ako rýchlo bude moja reklamácia spracovaná?

3. Aké dokumenty sú potrebné na podanie reklamácie?

4. Aké mám možnosti, ak bude moja reklamácia uznaná?

5. Je možné reklamovať produkt zakúpený v kamennej predajni zaslaním na adresu spoločnosti?

6. Čo robiť, ak som natrvalo v zahraničí a chcem podať reklamáciu?

7. Systém neuznáva číslo mojej objednávky. Čo mám robiť?

8. Mám problém s podaním reklamácie cez systém. Čo mám robiť?

Newsletter

Sledujte aktuálne novinky a akcie!

Zadaním a schválením svojich údajov vyjadrujete súhlas so zasielaním informačného newslettera v súlade s obchodných podmienkach.

© Internetový obchod OCHNIK 2024. All Right Reserved.
Platforma elektronického obchodu podľa